Min side / Lad opp

Betaling

Kan jeg sjekke saldo på SMS?

Ja, send SMS med kodeord «SALDO» til 2077.

Hvordan betaler jeg mitt mobilabonnement?

Om du abonnerer på en pakke, så trekkes månedsbeløpet fra ringesaldo i slutten av hver måned. Det betyr at du på slutten av hver måned må sørge for at du har nok penger på ringekontoen til å dekke inn pakketrekket.

Hvorfor har jeg betalt for mye for pakken jeg har bestilt?

Hvis du bestiller ny pakke f.eks. i midten av en måned, blir du trukket for bruk av pakken i inneværende måned (redusert pris), samt hele neste måned.

Hvorfor har jeg minus på ringekontoen?

Av og til kan det være forsinkelse i sperresystemene som gjør at man kan få negativ saldo. Kunden er selv ansvarlig for negativ saldo.

Hvordan holder jeg oversikt over forbruket mitt?

Du kan til enhver tid se ditt forbruk på Min side. For saldo på ringekonto kan du også sende SMS «SALDO» til 2077.

Hvorfor betaler jeg inn 199 kroner når jeg blir kunde?

Pengene du betaler inn når du registrerer deg som kunde blir satt inn på din ringekonto. Om du bestiller en pakke blir månedsbeløpet trukket av summen du har på ringekonto. Det anbefales å ha litt ekstra på ringekonto i tilfelle du bruker mer enn det som er inkludert i pakken, eller benytter tjenester som ikke er omfattet av pakken (f.eks. utenlandstelefoni, 800-819 nummer, innholdstjenester, osv.

Abonnementet mitt er inaktivt selv om jeg har ladet ringekonto?

Forsøk å skru av og på telefonen.